پرسش های متداول

حساب کاربری

پاسخ: شما می توانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار وارد بخش حساب کاربری شده سپس با وارد شدن به پنل ” داشبورد ” و با کلیک کردن روی گزینه ” ویرایش ” میتوانید مشخصات خود را ویرایش نمایید.

 

پاسخ: بله، با این که بدون وارد شدن به سایت می توانید یک کالا را به سبد خرید اضافه کنید، اما برای انجام مراحل بعدی خرید و ثبت سفارش باید با حساب کاربری خود وارد سایت شده و یا در هنگام خرید، عضویت خود را تکمیل نمایید.

 

پاسخ: شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می توانید سفارش خود را ثبت کنید.

پاسخ : بله، شما میتوانید با کلیک کردن روی گزینه ” موجود شد به من اطلاع بده ” به محض شارژ شدن محصول به شما مشتری عزیز اطلاع داده میشود.

 

حساب کاربری

پاسخ: شما می توانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار وارد بخش حساب کاربری شده سپس با وارد شدن به پنل ” داشبورد ” و با کلیک کردن روی گزینه ” ویرایش ” میتوانید مشخصات خود را ویرایش نمایید.

 

پاسخ: بله، با این که بدون وارد شدن به سایت می توانید یک کالا را به سبد خرید اضافه کنید، اما برای انجام مراحل بعدی خرید و ثبت سفارش باید با حساب کاربری خود وارد سایت شده و یا در هنگام خرید، عضویت خود را تکمیل نمایید.

 

پاسخ: شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می توانید سفارش خود را ثبت کنید.

پاسخ : بله، شما میتوانید با کلیک کردن روی گزینه ” موجود شد به من اطلاع بده ” به محض شارژ شدن محصول به شما مشتری عزیز اطلاع داده میشود.

 

ارسال سفارشات

پاسخ: سفارش ها از طریق همکاری با شرکتهای توزیع کننده در سرتاسر کشور ارسال می شوند.

 
 

پاسخ : هزینه ارسال سفارش برای خریدهای کمتر از 500,000 تومان در  شهر زابل،  25/000تومان و هزینه ارسال به سراسر کشور 49/000تومان میباشد.

 
 

پاسخ: برای سفارش های زابل میتوانید تاریخ و زمان را مشخص نمایید و زمان رسیدن ارسال های خارج از زابل پس از تحویل به پست، بر اساس محدوده جغرافیایی از 2 تا 4 روز کاری ، در شرایط عادی و غیر پروموشن ، متغیر است . بنابراین روز رسیدن سفارش با توجه به خدمات پستی مشخص است اما ساعت آن را نمی توان به طور دقیق تعیین کرد.

 

پاسخ: همه سفارش ها پس از طی مراحل پردازش، تحویل پست می شود.

 

ضوابط و مسئولیت های مربوط به تعویض و یا مرجوع محصولات آرایشی، بهداشتی و عطریات

اطلاعات هر محصول آرایشی، بهداشتی و عطریات در وب سایت فروشگاه اینترنتی پروما، صرفاً برای اطلاع رسانی است و جنبه مشاوره ندارد.

درصورت عدم آگاهی، اطلاع و ناتوانی مشتری در استفاده از محصولات آرایشی و بهداشتی و یا ایجاد خسارت نسبت به خود یا محصول، تمامی مسئولیت های آن بر عهده مشتری است و فروشگاه اینترنتی پروما، در این خصوص هیچگونه تعهدی نخواهد داشت.

توصیه می شود قبل از سفارش دادن محصول، از انتخاب خود از لحاظ رنگ، بو، رایحه، کاربرد و روش مصرف با پشتیبانی فروشگاه اینترنتی پروما، مشاوره نمایید و نسبت به خرید خود اطمینان کامل حاصل نماید، چرا که بعد از تکمیل خرید و ارسال سفارش برای مشتری، به دلیل رعایت کردن مسائل بهداشتی، محصولات آرایشی و بهداشتی، تعویض و یا مرجوع نمی شود و همچنین در مورد عطریات نیز در صورت داشتن شرایط لازم (باز نشدن بسته بندی کالا و دست نخوردگی که دال بر صحیح و سالم بودن کالا باشد) و با تایید مدیریت فروشگاه امکان پذیر می باشد.